hvis du står med en liste af links til nyheder, kan du prøve at højre-klikke på linket...
Nogen der ved hvad kl. Tryg kommer med deres regnskab?
... og trykke på "kopier genvej"...
Hvis det er inde fra nyhedsoversigten, er genvejen til noget javascript-kode
TDAE .. det er jo igen ekstra arbejde .. den slags får jeg knopper af .. hvorfor ikke bare lade vores nyhedsvindue kører med tidspunkt for
I det lille vindue - I den store oversigt kan man godt kopiere link-adressen
nyhedens ankomst .. lige som alle de andre gør
... ups - duer ikke på javascript!
Takker. ja typisk
du ser ingen andre nyhedsregistre der små-snakker derudaf .. din nyhed er nu 13 min gammel .. din nyhed er nu 17 min gammel .. ss .. ..
tænker jo bare .. keep it simpel .. ss .. bare det ..
OK, tryk på linket (fører dig til nyheden) - gå op og kopier URLen (webadressen) på nyheden og sæt den ind hvor du skriver til geko!
men der er småtingsafdelingen .. hvorfor er markede så forsigtigt i dag .. APM-b omsat 726 stk .. G20 er overstået .. hvad focuserer vi på
dag .. der lægger en dæmper på gemytterne ? .. er ikke lige selv faldet over noget .. østen ser da ikke såhh slem ud ?
men tak alligevel TDAE .. lige det med at kopiere er en af de meget få ting jeg så småt har lært .. og kris har lært mig at holde "afstand"
og vestas er kørt i stilling til evt ny ordremeddelelse .. måske bare mandag .. ss
øget tensions - pas på - hold jer til "event"-aktier - vi kan få en ordentlig tur i gyngen - Italien vakler
OKAYYY .. øv .. en ny "græker"-runde ??
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld
Log ind