Aktiesnakken — November 2010
-
ja lad os håbe der kommer aftaler, det her giver i hvert fald lidt mere usikkerhed
-
ja doodha det tror jeg du får ret i
-
hvad trykker S&P i aften?
-
jeg overvejer iøvrigt en position i d/s norden op til regnskabet....tror de har gjort det godt
-
var det ikke i 666 vi skulle LOL

-
Ikke flere GES, solgte de sidste i sidste uge....
-
er du ikke blevet tilstrækkelig rig på al dit opsupplering
-
damn, det bliver spændende at få nogle reaktioner, mon ikke lige fill skulle skive til bioporto og høre om de har noget kendskab til den nye
-
test
-
Ja. det var så mere held end forstand at jeg havde 500 ges i pensionen.
-
her er forventningen til norden. Man kan godt lige sidde og tygge lidt på de tal
-
det glæder mig doodha
-
jeg selv sidder med en lille skuffelse over columbus regnskab, som vel egentligt var godt nok, men ikke rigtigt noget på kursen andet end
-
negativt. Og går nu de norske folk lidt i bedene til min spekulant pulje (5%)
-
og så har jeg fået taget en position i H+H, Land&Leisure, Fortum og mere GSK
-
så gang i mig fra sygesengen

-
hov..ser ud til at den nye test allerede er på thermofischers elisa-udvalg https://new.fishersci.com/wps/portal/PRODUCTDETAIL?LBCID=28913770&prodcutdetail='prod'&productId=4752971&catCode=RE_SC&catalogId=29104&fromCat=yes&keepSessionSearchOutPut=true&fro
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind