Aktiesnakken — November 2010
-
til et investormøde? Der vil garanteret være en del spørgsmål at stille virksomheden. Jeg ville personligt høre, om den har en IR-enhed, og
-
om der foreligger en egentlig IR-strategi...
-
Og jeg har ingen aktier i TopoTarget!
-
Det er givetvis en uheldig sag - og en uheldig håndtering af TopoTarget - hvis det altså var det du refererede til, Mads K:)
-
nårrh, på den måde.. jeg forbandt bare ikke elisa med et markant strre salg
-
jeg tror Elisa for alvor kan komme igang, når vi når 2-4 år længere hen, så vil den hurtigere i udviklingslandene
-
Men om Q3 byder på noget særligt med Elisa ved jeg ikke, de har jo en pæn løbende stigning i ngal salget
-
Velbekomment MadsK
-
Kan I give et hurtigt resume af hvad der er sket i Topo? Følger den overhovedet ikke, men kan da høre der er sket noget...alvorligt...
-
hej kristensen. Et af Belinostat forsøgene som bliver kørt af NCI står der pludselig "suspended"
-
ud for rekrutering. Og det betyder sædvanligvis at der er sket et eller andet ikke så positivt i forsøget
-
En masse personer skriver til TopoTarget for at øre hvad der sker og dem der får svar
-
får at vide de ikke ved hvad der er sket men at de undersøger sagen
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind