Aktiesnakken — November 2010
-
bestemt ja...men hvad vil du bruge det til? Gør det ørkenvandringen kortere eller længere?
-
Har ikke set nogen salgstal fra deres app
store -
@Aka - Fik ikke svaret i dag, efter jeg kommenterede regnsakbet fra Århus Lokalbank. Men jo det undrer mig vi ikke ser mere konsolidering i
-
i branchen, når vi ser bort fra banker som er tvunget til det fusioner/opkøb..
-
Forstår ikke hvor de lokale pengeinstitutter, herunder både mindre banker og sparekasser ikke er på forkant med problemerne.
-
der er 30/9 1,6 mia i likviditet det er en smule mere end forventet.
-
De eneste fusioner vi har set, hvor bankerne ikke har været gået ned, er Skælskør&Max bank - samt nu også Morsø Sparekasse&Morsø bank
-
og du har et driftsoverskud for kvartalet på 122 mill. Pas på din ørken ikke har en oase
-
Men de lokale banker og sparekasser har et for stort ego og kæmper for selvstændigheden i stedet for overlevelse. De ser det som et nederlag
-
men jeg tror ikke vi kan fremskrive forskningsudgifterne dog....
-
at blive fusioneret/opkøbt. Og det er trist da mange vil komme til at kunne stå stærkere..
-
konsolideringen kommer.....
-
jeg læser regnskabet, imens kan nohope slå sandet af støvlerne http://www.youtube.com/watch?v=HmRDM7GyJXE
-
Ja, den kommer når de bliver tvunget til det som jeg skriver, men hvorfor ikke være på forkant..
-
som russerne siger: hellere den djævel man kender end den djævel man ikke kender
-
I al regnskabsteknikken må vi ikke glemme: at tegnebogen hos genmab er blevet federe
-
• Genmab ended the nine month period with a cash position of DKK 1,694 million (USD 310
million). This represents a net increase of DKK 413 -
Ja, den rammer vist meget godt!
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind