Aktiesnakken — November 2010
-
ja! jeg troede også de ville sælge mere end de ville købe...men det er nok ikke så ringe og regnskabet var jo godt
-
ja, men har man for 100-200mio kr (mere eller mindre locked up) giver det ingen mening at købe for 1mio mere.
-
af en vel trods alt sparsom likviditet
-
vores system har p/e på 697,5!
-
det er nok lige forkert
så banker havde måske ret -
hvis man tror på firmaet giver det da god mening
-
aka, ud fra et diversifikationssynspunkt giver det da ingen mening at øge i chr.hansen
-
uden at kende hans økonomi vil jeg tro at de aktier for 160mio eller hvad det nu er han har udgør langt den overvejende del af formuen...
-
nej collersteen, det giver jeg dig ret i.
-
og når de så samtidig er under lock-up er det da dumt at bruge likvider på at købe flere aktier.
-
megetgod har du en kommentar til g5?
-
for som direktør er det jo svært for ham at sælge uden at sende alle mulige og umulige signaler.
-
ja? har der været regnskab?
-
nogen sagde den var ned med 17%? men jeg kan kun se 1,6%???
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind