Aktiesnakken — November 2010
-
fordi vi bliver slidt op af administration, dårlig upside og kan ikke genivestere vores profit
-
IT er stadig silicon valley og jeg vil slås med de bedste, ellers bliver jeg ikke bedre
-
Og så er der jo også noget skummelt ved dig. Du er f.eks ikke medlem af fagforeningen og skal ikke på efterløn. Det forstår vi ikke!
-
glem ikke at jeg i dag har fået påbud fra Arbejdstilsynet fordi et af vores borde ikke kunne justeres i højden: han noterede medarbejdernes
-
højde i rapporten...
-
Hold nu op. Men så opfylder han sit målkrav om 1,3673 påbud per dag
-
Staten har sejret ad helvede til. Offentligt ansat = borgerløn
-
Altså på en måde er det langt ude og grotesk. På en anden måde så er det jo på den lange bane meget godt at de ikke får skader af at sidde
-
ved et designer skrivebord.
-
men at jeg skulle få et påbud om det, det er altså lidt overkill.
-
jeg tænker der er noget byggepladser de burde besøge hyppigt og ofte. en et startup firma med 5 unge mennesker
-
- en gammel direktør?
-
hahaha bastard coller
-
Ham direktøren skal bare have nogle blå diamanter, så er han klar igen.
-
jeg skal nok blive klar....
-
Mon ikke der er tale om at hæve kassekreditten?
-
hahaha karbold, det er også sandt

-
ALDRIG mere gæld til AKA
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind