Aktiesnakken — November 2010
-
Hej Kim, læs historikken fra igår. Søndag aften. Jeg har ikke specifikt noget imod bioporto
-
men vi har været om det mange mange gange nu over de sidste 2-3 uger, så jeg tror ikke jeg kan tilføje meget
-
Som du kan se fra Johnsens kommentar og andre er jeg ikke ene om det. Men jeg vil ikke gå ind i det lige nu. Lige nu er det bare et problem.
-
Og jeg kan af natur bedre lide løsninger
-
og den eneste der har koblet genmab med bioporto er Hegu, som af en eller anden mærkelig grund er lykkedes
-
Ja Kim, det er netop det jeg er bekymret for. Men lad os nu se om vi ikke selv kan løse det. Ellers må jeg løse det.
-
Ei laver da slet ikke moderation?
-
men jeg har ikke rigtigt mere at tilføje til den diskussion lige nu, for jeg sidder ikke med løsningen, nu konstaterer jeg bare et problem
-
som alene handler om chatten og IKKE handler om bioporto som firma
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind