hvis du sætter tidsrammen til 1 år på dit link, bmo..så røg vi gennem hele banden af trapped traders i denne uge
Trend channel og 30 days kan vel godt trække kursen lidt ned, men en uges tid før q3 så er jeg enig i at vi skal op
Nej, men min påstand er at det er ikke en værdi der en "naturkonstant" det er en værdi som man måske ville finde et andet tal for hvis man
laver en undersøgelse med henblik på at omgå patentet. Det er med mine øjne et svagt patent og der vil være masser af penge til at omgå det
hvis Biop kan få de priser de fabler om.
Enig CS det kan sku godt ske at modstanden er mindre over 9. Nå vi får se drenge, det blir sku en spændende nov denne gang - hygge snakkes!
Ring ned i banken og få et lån i huset, bilen og konen - Biop for hele kassen og du skal aldrig høre et ondt ord fra mig om alle dine penge
når du scorer kassen.
Hvorlænge har du været i Bioporto ?
Hvor mange har du nu BoB?
Klogt kun at investere for midler man alligevel ville have spildt på andet fjant.
Det er ca. 4 år og masser af emissonspenge siden Biop blev præsenteret for mig som fremtidens vinder
Det var lige før Bioscan røg på røven og selvom jeg ikke var i Bioscan lovede jeg at jeg ikke skulle have noget der begyndte med Bio-
Okey. Men du har sku' en pæn slat
Det har da reddet mig fra 4 års lidelse - men som sagt skulle I score kassen på det - så har jeg det fint med det.
Det var netop en ikke-bommert. Jeg var ikke i Bioscan og købte heller ikke Biop
Stengård advarede mod Bioscan og anbefalede Bioporto (og GES.)
Jeg tror jeg også vil opfylde mine ægteskabelige forpligtelser, godnat.
Hvad skete der i Bioscan, har aldrig hørt om den?
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld
Log ind