Aktiesnakken — November 2010
-
det her bliver nok grimmere http://politiken.dk/politik/ECE1102345/pind-om-bt-journalist-uvederhaeftig-loegnagtig-bedrager/
-
nogle af os har dog mere brug for oprejsning, men det er vist
en anden historie -
haha - den historie ender nok ikke blot med en undskyldning
-
rentespændet mellem tyskland og grækenland er nu over 900 basispoint. De kan sgu da aldrig servicere den gæld
-
kan man få oprejsning af det? Så kan jeg se en forretning i skidtet
-
Det er ikke uden grund, de bliver kaldt de blå diamanter
-
nu skal i huske at købe LEGO julegaverne tidligt i år da produktionen ikke kan følge med efterspørgelsen http://www.business.dk/detail/lego-frygter-faa-udsolgt
-
imponerende som de igen og igen kan øge væksten med 20+%
-
med alle de penge LEGO tjener så skal der også være nogle der passer investeringerne

-
ja en børsnotering af LEGO ville være en drøm. Men det forbliver også kun en drøm
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind
