Aktiesnakken — November 2010
-
hvad program bruger du til video aka?
-
vi slog rekord igen i mandags. Det er insane
-
Til introen bruger jeg mit hammer-mejsel program Keynote. Til at fange skærmbilleder et program der hedder screen flow
-
nej jeg kan heller ikke lige forstå det
-
det har jo at gøre med at folk er blevet forvente, vorherre til hest...
-
vi fik vist lavet porteføljen ikke?
-
vi taber 40.000 om månenden i annonceindtægter rent på chatten!
-
efter vi har launchet det her, så synes jeg for første gang i 2 år at vi er på vej henimod det PI jeg godt vil ha. MEN 2 ÅR!!!
-
det er selvfølgelig en polemisk figur, men tallene bagved er gode nok. Men du har ret I at mange nok bliver for chatten
-
Ja jeg er også glad for chatten. Det er nok noget af det bedste vi har lavet til dato
-
Ja. Er helt skeløjet. Sov godt
-
det er ikke mig...det er aka!
-
jeg ved ikke om vi skal tillade det....den må jeg tage imorgen
-
nej
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind