Aktiesnakken — November 2010
-
det er vel ikke så slemt når nu der er knap 400 mio
-
ja det er bindegalt at panik sælge til 4 øre. bindegalt.
-
men måske coller allerde har samlet en masse billige t retter op og lavet de første 100%

-
ikke endnu - så må i smide dem billigere endnu
-
coller er du ved at falde af på den? Det her må da være en kæmpe arbitrage mulighed. Hvis de pt handles omkring 5 øre så må der være flere
-
hundrede procent på dem i løbet af perioden
-
ja, hvis jeg havde mulighed for at shorte moderaktien... men det tror jeg ikke man kan noget sted. Desværre!
-
I henhold til lov om Værdipapirhandel § 29 har FLSmidth modtaget oplysning om,
at UBS AG's samlede beholdning af FLSmidth & Co. A/S aktier nu er 3.006.663
stk., hvilket svarer til 5,65% af den samlede nominelle aktiekapital i FLSmidth
& Co. A/S -
coller så du tror moderaktien vil falde ned mod de 1,2 frem for t-retterne vil stige??
-
puha, den var svær. Det ved jeg faktisk ikke, men bliver det som de fleste andre emissioner ligger moderaktien omkring 1,50 og dumper så når
-
de nye aktier bliver frigivet.
-
t-retterne ligger nok her fra 0,10 og ned resten af tiden. Mht. shorting var det kun for at låse gevinsten med det samme (dvs. arbitrage)
-
US valg kan gavne økonomien http://borsen.dk/nyheder/politik/artikel/1/194668/splittet_washington_kan_gavne_usas_oekonomi.html
-
nej den faldende oms fra Prograf (Astellas) er helt forventet idet patentet er udløbet
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind