GUTTER .. mfa .. fnys .. og hegu .. der insisterer på ikke at sige g´morn til mig .. .. så kan du holde fredagsbar selv ka du .. ..
aka .. hvordan sletter man sin netværksperson .. ?? .. har kun en .. HEGU .. syntes egentlig han virkede så sympatisk i starten .. noget med
det der skæve smil .. tror jeg .. ss .. men nix .. ud skal han .. !!
ja..han er en ulv i fåreklæder
nåh .. troede lige du lavede suppe igen .. ss ..
ja ja .. spøg til side .. gamle vaner .. gamle vaner .. men "vi" arbejder på sagen .. har du nok bemærket SS**
ved ikke om man kan komme ud af netværket
forresten .. tegner da pænt med alken .. overvejer at supp. mandag ..
man kan selv fjerne dem man selv har tilføjet
men du har selv fjernet ham ser jeg..
ja anmik så du stallergenes
har columbus slettet sin profil ??
hvordan vandmand .. selv jeg om faktisk ikke har tænkt mig at gøre det .. har ikke helt opgivet hegu endnu .. tror han har en sød kone
ja, han er ikke mere i dit netværk selv om du tidligere har valgt at følge ham..
så må du jo ha fjernet ham fra dit netværk..oder was ???
NEJJJ .. lykkedes det .. var faktisk slet ikke meningen .. fnis .. jeg er da ved at blive FOR skrap til det her teknik-noget
du kan da bare tilføje ham igen S
i er åbenbart bedre til PI end aka! respekt
ja colombuss optede ud efter revisoren
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld
Log ind