Aktiesnakken — Oktober 2010
-
Aften..
-
aften k. Hvordan har hovedet det efter fejring hele natten af gårdagens glade nyhed....:
-
Det går, tak!
-
Var bare ude og spise i går med damen, så det blev ikke så vildt..
-
Hun skulle jo tidligt op og studere i dag..
-
Men til julefrokosten skal det fejres. Nu kommer problemet bare at jeg lige skal kunne få fri så jeg kan komme ankomme til tiden, Men det
-
argh det forhindrede vel ikke dig i at tage den store tur

-
må kunne lade sig gøre..
-
du slipper i hvert fald ikke så let den 10 dec.....
-
Vestas er kårret som DK' mester i innovation.. Det er da godt der er ldit lyspunkter.
-
-
det står vel i din kontrakt du skal have tid til at passe dit PI engagement
-
Haha.. Naah, det gør jeg vel ikke.. Men jeg er vist ikke den eneste, så det går nok

-
Ja, jeg ksal have alvorssnak med direktøren næste uge..
-
nu skal du jo så også til at fortælle alle erhverskunderne at skal de låne penge skal de oprette en profil på PI og købe PLUS og IR profiler
-
Har faktisk fået af vide at de har en masse mølleprojekter kørende som jeg skal med på, så det glæder jeg mig meget til!!
-

Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind