Aktiesnakken — Oktober 2010
-
vores traffik vokser hele tiden, så nogen må jo være tilfredse med et eller andet
-
leoloo...flere og flere
-
vi har lige måtte betale vores serverudbyder ekstra pågrund af vores brugere nu downloader/uploader 270 GB traffik om måneden
-
vi skal bare allesammen have lidt mere disciplin og så huske at smide vigtige/større ting i debatten også...
-
nej vores traffik er eksploderes, vi runder snart 40K unikke om måneden. I tirsdags slog vi all time record.
-
chatten er en: made to trade...og den fåes ikke bedre i hele verden efter min mening
-
vi er nu 1.000 der er logget ind om dagen og på peak yderliger 2.400 om dagen...
-
min oplevelse er at PI har slået EI nu både på kvalitet og kvantitet. At Chatten er blevet så vild en succes skyldes
-
selvfølgelig brugerne. Men PI har gjort noget i DK ingen har kunnet. Slået EI og sagt nej til Saxo
-
Men jeg har svært ved at se at vi skulle krumme tæer over at være gået fra 7500 til næsten 40.000 på 6 måneder. Så nogen må jo finde noget
-
jeg synes da fortsat vi lytter til brugerne herinde.
-
vi har ihvertfald ikke tænkt os at ændre den ligning der har gjort os til en succes.
-
og PI investerer hver eneste måned mange hundrede tusinder gode danske kroner i udvikling
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind