Aktiesnakken — Oktober 2010
-
100% sikker? Sidste gang med NICe kan jo have været noget udtalelses eller intention...og så er det final decision nu
-
jeg tror det faktisk er en gentagelse af deres tidligere afgørelse, som de så vel nu har bekræftet
-
så røg vestat i 175...
-
meddelelsen siger at NICE har gennemgået profilen 3 gange. Men der er vel kun tale om refrac cll
-
ja det er kun refrac
-
og vi er tilbage til udgangspunktet. Gode nyheder ignoreret, dårlige falder den på
-
lad os nu se. Min egen fornemmelse er at sentiment er vendt på den. Nu skal han så levere den næste del af aftalen
-
jeg tror ikke den bliver på børsen næste år ud. Jeg tror der bliver budt på det og jeg kan ikke se markedet har råd til at byde op til dans
-
Novo eller Nordea?
-
jeg taler om Genmab...
-
biotek valueret på cash beholdning er ikke noget der hører hjemme på børsen
-
han måtte gerne vaske lidt mere biop..
-
Steve Jobs er for forbrugerelektronik, hvad jesus var for næstekærlighed
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind