Aktiesnakken — Oktober 2010
-
eller, du har år til dato, Blackstar havde kun fra 1. August, og torr også det er mere end 1100k
-
hvad får dig til at tro det?
-
jeg må da indrømme at jeg ikke har samlet tal ind, men blot en fornemmelse
-
Og naturligvis kan man anvende TA på BioP. Det er da muligt at du ikke kan, men her går det faktisk helt fint
-
ikke enig
-
Du er ikke enig i, at jeg kan bruge TA på BioP. Interessant
-
men Chjort, kender du nogle steder hvor man kan finde mæglerstatistik, år til dato, eller er der kun selv at tælle
-
Desværre er der der kun en vej og det er selv at indsamle. E'Trade har noget, men det viser ikke det rette billede
-
Der er/var også en Finsk side, men jeg kan ikke lige huske hvad adressen er
-
kan heller ikke huske at jeg har stødt på det, ville ellers være en glimrende feature
-
man kan gå 4 uger tilbage på netfonds, ved selv at ændre dato i browseren, men tager lang tid
-
Både og. For det er ganske tidskrævende og ikke altid lige til
-
fill - besked
-
og retur
-
Har skrevet en ønskeseddel, og sendt til julemanden, synes jeg har været artig i år
-
så er min bil fyldt op til investormødet d. 25, Brian den Grusomme tog den sidste plads
-
trafikken stiger på PI efter vi har lagt reklamer i chatten. Chat aktiviteten stiger også. Gud ved om folk kommer for at se reklamerne?

-
og til jer der står op før mig....http://www.youtube.com/watch?v=wCsJzFK7_as
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind