Aktiesnakken — Oktober 2010
-
der sker her efter han sælger +17k i 7,75 så smider han hele vejen ned. kl 958 og frem http://hopey.netfonds.no/tradelog.php?paper=BIOPOR.CPH
-
tja.. i øjeblikket er der nogen der køber op, det er der hvis ingen der er i tvivl om, om med nogle dges mellemrum, kommer rykket
-
så hvis vi kan komme op, og lukke over 8,40, og teste den oppefra, så er der ikke mange flere forhindringer, hvis der kommer en meddelelse
-
MFA, mener det jeg brugte, blev brugt til at isolere bl.a. vinkældre, og jeg fandt en importør i Ans, hvis det skulle have interesse
-
Ans, ved kjellerup
-
Vandmand, helt enig, men du skal ikke være i tvivl om at de hartravlt.
-
Jeg mener eksempelvis at der er en ret god chance for at de får US patent, inden Q3, -mener de også det, kan det være et led i eventuelle f
-
forhandlinger, så er det ikke 10mil upfront, så er det 50
-
men er de selv sikre på US, og hvis de får det, så har de Abbott og Alere i deres hule hånd, og de vil være nødsaget til at trække
-
indsigelserne i EU tilbage, hvis de vil ha en bid af kagen
-
jeg har 3 spørgsmål til Thea,- 1. har du ngoet vi kan regne på, 2 har du noget vi kan regne på og 3. har du noget vi kan regne på
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind