Aktiesnakken — Oktober 2010
-
det forstår nok heller ikke dine ordvalg JV.....

-
den findes ikke i app-store?
-
Jeg er sgu ikke meget for at give Apple adgang til min PC
-
siden det nu er blevet optaget i den uskyldsrene app-store
-
som sædvanligt er apple et monumentalt spild af tid. Eeeejjj hvor jeg glæder mig til at få windows telefon
-
at overlade amerikanere sine data er en dødssynd. Jeg gav harvard business review - og det gav mig alt fra porno til nigerianerbreve
-
Hihihi - V mener, at man skal stemme på dem pga Vestas affæren i dag...
-
Er det 9 år de har haft til at gøre noget ved tingene?
-
vi har stadig privilegiet, at vi kan lave reformerne selv - snart er det privilegie væk
-
som Ditlev selv sagde det i dag - det kan bedre betale sig at producere i kina og fragte den halve klode rundt - end at producere i DK
-
Det er det, vi er oppe imod. Det kræver arbejdere til den rette pris, ingeniører en masse og ledere, der tør være ledere
-
Vi skal til at fejre de folk, der for egen regning og risiko laver arbejdspladser. Ikke dem der pisser skattekroner væk
-
nej - han vil jo ikke pisse dem af, der sidder på de offentlige støttekroner
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind