Aktiesnakken — Oktober 2010
-
longterm investorer i value tjener boksen!
-
og jeg skal tilbage til det...så skal jeg lave timelange videoer om el produktion, dividende og golf
-
det er ren statistik Pete, look at the numbers
-
der er faktisk ikke den valuebaseret investeringsfond der IKKE outperformer alt andet på +10 år
-
langt de fleste private vil have mere ud af at købe novo nordisk,apm, danske bank etc. og så vende tilbage efter 10 år
-
Buy and forget about it
-
hvorimod den hurtigste måde at tabe sine penge på er at efterligne det de professionelle gør med andres penge....
-
Peter Lynch også
-
men Pete45 det du kalder disciplin tager altså fuld tids attention og en del erfaring og skoling/træning. Det går ikke som råd til private
-
Private skal bare have 20 aktier indenfor 5
-9 brancher og så kigge på det engang halvårligt. -
hvis du investerer i cashflow positive firmaer, med lidt gæld, dividende og stigende omsætning, så har du en udemærket strategi
-
Jeg siger jo ikke man skal holde hvis casen ændrer sig fuldstændigt. Og jeg mener da også man skal hente sine gevinster, men multifrekvent
-
trading er ikke for private
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind