Aktiesnakken — Oktober 2010
-
vi har både debat/chat og også en blog på vej....vi har sågar tweet. Vi er det Danske investorsites der har flest muligheder for de private!
-
bare rolig drenge og piger der kommer også Vestas debat indlæg i dag. De skal bare først lige skrives færdig
-
Det tager altså lidt tid at fortage en analyse af situationen
-
longterm investorer i value tjener boksen!
-
og jeg skal tilbage til det...så skal jeg lave timelange videoer om el produktion, dividende og golf
-
det er ren statistik Pete, look at the numbers
-
der er faktisk ikke den valuebaseret investeringsfond der IKKE outperformer alt andet på +10 år
-
langt de fleste private vil have mere ud af at købe novo nordisk,apm, danske bank etc. og så vende tilbage efter 10 år
-
Buy and forget about it
-
hvorimod den hurtigste måde at tabe sine penge på er at efterligne det de professionelle gør med andres penge....
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind