Aktiesnakken — Oktober 2010
-
længere nede siger jeg så at vi kan have en kvit og dobbel på at genmabs er 10 gange større end bioportos ved julefrokosten
-
sry, havde lige BioP i røret
-
God aften!
-
skulle vi have en double eller trible på at genmabs kurs er 10 gange højere til julefrokosten Aka?
-
Godaften ungem and
-
unge mand
-
og så skal vi finde ud af hvad det er vi doubler eller tribler. for jeg ved det faktisk ikke
-
I får indgået nogle væddemål.. Det tyder på en god omsætning til Café à vin d. 10..
-
ha ha, ja... men det kan være vi skal holde det simpelt, og måske vædde kvalitets tid i baren, 1 unit kunne være 30min i baren med alt betal
-
så er der hvis ikke nogen der vil 10 double
-
puuuhhhh
-
nå, men vi kan da sikkert regne med en lidt større handel der bliver indberettet i BioPorto imorgen,
-
ja... i know, og han hopper lige i hver gang, det er simpelthen for sjovt...
-
Godaften Doctor
-
det er længe siden
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind