Aktiesnakken — Oktober 2010
-
skal love for at Anders DAm er fremme i skoene i det interview på borsendk
-
Ja. Jeg kan godt li ham
-
aka, jeg er ikke sikker på, at jeg forstod din kommentar til SAT http://www.proinvestor.com/aktienyt/511272/Ordinaer-generalforsamling-25.-o
-
iøvrigt en lille succesoplevelse for N.E.Nielsen ifm. med Satair..
-
men hvor giver det lidt mening at han kan passe formandsjobbet ordentligt i SAT, AMAG, Cimber, Torm osv... på samme tid. Og have sin advokat
-
praksis ved siden af...Det er jo grotesk.
-
Et eller andet sted må der være noget der ikke bliver gjort ordentligt eller forsvarligt
-
Tak brøndby. det var lige det jeg manglede
-
jeg har købt lidt og solgt lidt undervejs....dog med 3K som fast cornerstone...også kaldet butterstone...i porten
-
haha, så er det imorgen aka dividend-hunter skal købe satair

-
er det ex div i dag da :-)?
-
ja, gf var jo idag....
-
jeg skal have noget fortum også og intel, men jeg mangler 720.000. Kender i det
-
Er der nogen der giver 1.hjælp til druen og jcbn? 1-2 hjemme til sønderjyske..haha
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind