Aktiesnakken — Oktober 2010
-
revisorens indlæg er vel bare en slags vink med en vogstang om hvordan chatten kan blive opfattet for udenforstående...og det vel ganske
-
Og anmik, jeg er iøvrigt flink og enig med dig om at det ene ikke udelukke det andet
-
ok for os der ikke altid kan se skoven for bare genmabtræer.
-
og jeg skal da gerne indrømme at jeg solgte mine genmab efter salgstallene.... fordi jeg var skuffet og troede at resten af markedet
-
også ville blive skuffet....
-
sluttelig, skal vi da heller ikke glemme at der er mange andre guldkorn i revisorens indlæg.
-
enig collersteen, det behøver ikke være det kritiske, men det fundamentale man giver point for, men uanset et godt indlæg
-
Helt sikkert Biop! Den ærlighed synes jeg også er det helt unikke herinde, og som Anmik også siger så er vi jo også emotionelle mennesker
-
altså jeg tager det på min kappe, skal vi ikke lukke den derfra? Jeg havde lige et 7års klimaks i chatten op til de salgstal som totalt
-
overskyggede at Genmab er ved at ramme mine estimater på Arzerra for 2010 lige på næsen! (fra regnearket)
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind