Aktiesnakken — Oktober 2010
-
jeg er ret sikker på at vi alle sammen vil det samme herinde, og det er ihvertfald ikke EI.
-
Det er jeg enig med dig i, og debatten og chatten er da også fri, og vedblive med at være det
-
jeg så også leoloo at du lige har et prik til mig og thomas

-
Proinvestor er grundlæggende et habermasiansk projekt. Alle kan stille gyldighedskrav til hinandens forudsætninger, sålænge det sker i
-
respekt for at vi alle grundlæggende er ligeværdige. Og at vi i udgangspunktet søger sandhenden
-
revisorens indlæg er vel bare en slags vink med en vogstang om hvordan chatten kan blive opfattet for udenforstående...og det vel ganske
-
Og anmik, jeg er iøvrigt flink og enig med dig om at det ene ikke udelukke det andet
-
ok for os der ikke altid kan se skoven for bare genmabtræer.
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind