spørgsmålet er så blot, hvad markedet forventer
frygter blot lidt, at hvis det er gode tal modtages de med et skuldertræk og er de dårlige er det NED
Back to the sixties. Ikke noget godt tegn
Ja min 3 K handel frem og tilbage udgør 20 %. Så ja omsætningen er lav, - men det er også efterårsferie.
hvis Gen falder yderligere tilbage kunne jeg godt overveje at supplere - men det afhænger af salgstallene
Var det ikke meningen at Genmab skulle stige op til salgstallene?
runski> TA peger lidt ned på meget kort sigt og lav omsætning - jeg tror prof. venter med at gå ind til efter salgstal
midt i al den her gen-hype .. overvej at kikke på noget så gement som en jysk håndbajer .. royal blir bare ved og ved og
der er stadig masser af luft ..
derudover har jeg hørt, at B&O har hyret ind til nat-holdet igen .. ikke noget specifikt .. men måske andre kan supp.
jeg er fortsat glad for at ligge TKDV .. det vilde ryk er selvfølgelig overstået .. men tror også her, at der er god plads opefter ..
alken er jeg også forsat tryg ved .. mit eneste minus lige nu er Torm .. men den "lever" jo af sine pludselige umo-tiverede ryk .. så 42 ok
SÅHH .. når I ikke lige gør den som speculo-man .. fniss .. hvad "lever" I så af ..
mangler topo . er jeg perma-på-pt med 3.95 .. hverken skidt eller godt .. men tør ikke stå ude ..
jeg lever ret godt synes jeg af gode udbytter fra glaxo og deutche telekom
sådan nogle små yield basser på 4-7% med kvartalsvis dividende, åh ja Pfizer har jeg også
aka ved du hvor man tjekker hvornår der gives udbytte på en aktie ?
speculomanen får jeg stillet i nogle lidt længere swingtrades. Har lidt colombus IT og lidt land & leisure under opbygning
hej Laban, du kan tjekke ex. dividende datoer på PI ved at gå ind på virksomhedssiderne
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld
Log ind