Aktiesnakken — Oktober 2010
-
Men på genmab vil vi se en kursudvikling som i Lundbeck over mange år. Så der vil være mange eksplosioner undervejs selv hvis de tage hele
-
markedet. Og så skal vi altså huske på at Arzerra alene i royalty kan indtjeme med 7,2 MIA dkk til Genmab direkte på bundlinien! (blue sky)
-
men det vil ikke blive priset ind i den før om 3-5 år.
-
7500 i 170
-
jeg har råd til det....nu.....
-
men jeg har da fået mit gak pænt ned....
-
ja....hvis du nu vil så indiskret...ss (smiler stramt)
-
det er vist en offentlig hemmelighed herinde på PI...og jeg kan sagtens tage det
-
Jeg tror også at jeg bliver drillet rimeligt meget herinde med det
-
aka er en af de få der har vendt ordsproget om...... "do what he says....and not what he does"...
-
nej det er helt fint. Jeg tror det er vigtigt at være ærlig om sine fejl. Det tror jeg man selv og andre
lære mere af.
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind