CHjort, det må du undskylde! det var ikke mennigen at træde nogen over tæerne.
kæft hvor I ka
jeg gider ikke det langsigtet noget. vil hellere være aktiv lidt tiere. Lige nu har jeg tjent så mange % i år at jeg godt vil tage en pause
Er ikke vant til at tjene penge på aktier
hahaha....Banker...det er også bare fedt
da jeg er arbejdsramt senere i dag igen .. kort: inden jeg kører har jeg købt for 50 k (halv portion) genmab .. altså ca. 700 stk ..
begrundelse .. salgstal er pt ikke indregnet i kurs som 0 .. men også ved evt skuffelse .. vil faldet være relativt og
sandsynligvist hurtigt rette sig igen .. da andre positive triggere ligger i kortene ..
Banker > er vi to i familie ??? :o/
ja gode overvejelser anmik, jeg er dog stadig forbeholden for at øge positionen inden salgstal
men jeg har også RIGELIGT
dejligt aka, du er forhåbenligt omvendt indikator
og de skuffende fase III i zalu vil blive nærstuderet hen af vejen og nuanceret .. om muligt ..
Skubbede lidt til GEN med 3 K.
men du ER jo inde aka .. jeg gik helt ud og PPede .. har funket for mig .. kan genkøbe pænt billige nu .. ss
det er ikke nu jeg skal sige at det har jeg været siden ´08
vil du ikke være sød at lade være med at komme med dine positive videoer, kursen falder jo kort efter
bruger jeg aldrig .. herom en anden gang .. ss
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld
Log ind