Aktiesnakken — Oktober 2010
-
men det er jo den samme historie NS er ude med Huntexil
-
men hvorfor er huntexil så skod?, mens zalut er kvalivare?
-
0? - hvad sker der for dig coller? Lundbe
ck giver 56 mill i præklinikken upfront -
forskellen er jo at zalut kan nå i mål. og NS bliver prissat som at Huntexil også kan det
-
sagde jo også at mit gæt var forudsætningsløst.....
-
Er i klar over hvor dyrt kræftforskning er? Det er ikke mange stoffer der overhovedet kommer i fase 3
-
det behøver jo ikke at være hovedløst

-
jeg tror bare der bliver langt større vægt på milestones end upfront...
-
jeg vil tro at 50 mill USD er den absolutte mindste deal de vil tage...og jeg tænker at hvis de kan parre det med fabrikken til 175-200 mill
-
så er alle glade...
-
sålænge de slipper af med omk. og fabrikken kan de vel godt leve med et lavt upfront beløb...
-
sålænge milestones så bliver store
-
men under alle omstændigheder så lever zalut betydeligt mere idag end det gjorde igår....
-
men mit gæt er baseret på en oversigt over 5 late stage oncology deals.. 4 ud af 5 ligger på 50-60m usd upfront.
-
og det er vel at mærke deals pre-finanskrise.... derfor tror jeg ikke genmab kan forvente de store upfront beløb
-
og slet ikke når der trods alt stadig må være ret så stor usikkerhed om zalut og dets fremtid
-
men er der overhovedet phase 3? og hvad var markedet?
-
kan du ikke give link....
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind