.. men det er jo så .. måske .. et stykke nødvendig erkendelse ..
gnat alle .. bliver spændende med genm i næste uge ..
ja tak for rådene. og jeg har også været lidt bagklog. det har bare ikke været nok. jeg håber.og tror altid det bedste om folk jeg ikke kend
Har du haft andre interesserede i salgsforløbet - eller var det den eneste ?
gen stiger igen næste uge. det bare min mening men gode nyheder efter en lang knude i 60 kan kun gå en vej:-) der har været 2 andre interrer
køber det har været til salg i 7uger
og jeg ejer ikke selv gen.
jeg tror på topo, og har kun plads til en biotek i min port
min far døde af kræft for 14 dage siden. og han skulle ha haft Belinostat det nåde de ikke. men det siger lidt om deres potentiale
hej igen bosse .. var ellers ved at lukke ned for i dag .. men nåede lige at se den her .. det gør mig ondt for for dig .. og jeg er også
gammel topo"fan" .. har også fået nogen drøje hug på det .. men pt inde med 14.300 stk .. .. virkelig trist det kom for sent for din far ..
det er nemmere for os andre at det er slut det var ikke kønt
Bosse er ikke selv så meget inde i Topo? men hvornår hører man nyt fra dem?
men jeg fik da øjnene op for topo
øøhhh senest om 20 børsdage. sådan ca
chefen har selv lige shoppet for 1.3 mill kr
hvilken form for data får vi ?
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld
Log ind