nå i må hygger. jeg vil prøve at finde ro i sjælen. er lidt gal i hovedet. jeg er lige blevet pisset på og gjort til grin i en hus handel i
øh kan det passe jeg har noget der hedder xs med mobil surf?
ahhh det vil vise sig.. men du vil undre dig hvordan nogle mennesker kan være
hey hey bosse .. klap hesten .. ss .. kan du ikke kort beskrive .. har selv 2 huse til salg ..
efterhånden lidt for længe .. skal tilføjes ..
kigger lige på ccb..dem har jeg gode erfaringer med
ja jeg har også afsløret dem i at fuske med abb priser. men der hvor jeg bor er det kun telenor som virker. og har haft god service og billi
anmik jeg vil hellere ringe og forklare det der er ikke papir nok her på chat
bio det lyder som om du har ok servise hos telia
ccb: fri data i et år for 499
du kan maile mig på [email protected]
sorry bosse .. totalt sødt af dig .. men hyper overfølsom mht anomynitet .. det klæder mit erhverv bedst .. håber du forstår .. ss
fint med mig. det var kun for at hjælpe- jeg stor bare med et sommerhus som er tømt og uden terresse og købere grrrrr.
ellers cute mailadr. .. håber du engang alligevel vil orke at droppe et par overordene ord om sagen .. behøver jo ikke være lige nu .. ss
men forstår din anonymitets issu..
bor og arbejder i århus...
jeg har lige givet kort beskrivelse
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld
Log ind