Generel udrulning af stoffet. Godkendelse i hele EU fra maj og frem som får fuld gennemslag på salgstallene
Salgstallene behøver ikke være bedre end de andre kvartaler Runski. Salgstallene skal bare holde momentum
og så antydede Witty at de var på vej ud af universiteterne og ud i klinikken
aka ja de boer nok ogsaa naevnes
Det har som regel været noget skidt når der har været forventninger til Genmab. Så der kan også ligge en ret stor skuffelse her så?
Håb ikke på det runski. Virkelig dårlige salgstal vil sætte spørgsmålstegn ved Arzerras potentiale. Men tror ikke der er grund til bekymring
go morn - så ingen grund til at skippe GEN inden torsdag?
hva med vestas - tør vi holde den hen over næste regnskabstal?
der er al mulig grund til at være forsigtig i biotek....
al mulig grund til at være forsigtig op til regnskab
er næsten ALTID ude på dagen, men kun næsten nogle gange kan jeg bare ikke lade vær og det koster end gang imellem
Hrmunk. Jeg er meget enig, og det er det der bekymre mig mest med Genmab.
tag gevinst og undgå tab s første sætning i abc i aktiehandel
9 ud af 10 gange, er ingen grund til bekymring. = en på hatten i Genmab.
ja og vws neg micon og selv HR Møller har taget mig på sengen AVS
vestas kommer med tal d 26 okt. ikke?
og GEN er på torsdag ikke?
går du ud af GEN aka eller er du bare lang?
jeg er kun på køber side....
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld
Log ind