Aktiesnakken — Oktober 2010
-
emissionen kommer allerede i 2011 i neuro tror jeg...ingen vil tage den med ryggen mod bunden af kassen
-
de brænder 350 mill per år-...
-
og da det tager 6 måneder at forberede, så vil rygterne begynde at tage til i q3 2011
-
altså for neurosearch

-
jeg vil tror at NS ved det allerede. Jeg tror simpelthen ikke på at de vil ansøge på baggrund af disse data, som markedet tror....
-
genmab er uden undtagelse det danske biotek selskab med størst potentiale, med størst pipeline, og med største kassebeholdning
-
bare mærkeligt at det selskab nu har en market cap under Neurosearchs....
-
men som jeg også har snkket med en analytiker om her til aften så handler UTROLIG meget af hvad de vælger at gøre de næste 6-9 mdr
-
hvis I vil have noget nattesøvn, så køb noget Intel og noget GSK udbytte engang i kvartalet og de vinder på den lange bane. Om 20 år er
-
man millionær på en 50K idag
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind