Aktiesnakken — Oktober 2010
-
ja det er svært at forstå, men det er måske så en gylden salgsmulighed hvis man har dem
-
der kan man se den dobbelte standard jeg har talt om i mange år. Hvordan kan Frank sige at den skal stige markant
-
når han har slagtet zalutumumab, som er i præcis den samme situation. Det er i mine øjne fuldstændigt uredeligt
-
det gør de, men nu får man så bildt en masse private ind at det handler om data og ikke om den underliggende økonomi i at man IKKE har nået
-
endpoint, og derfor er blevet yderligere forsinket.
-
det er endnu et eksempel fra en analytiker der har haft køb på genmab hele vejen fra 400 og har haft salg siden 40
-
men jeg håber da at neurosearch går op så folk kan komme ud....
-
stil træskoene og kom ind i Genmab

Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind