Aktiesnakken — Oktober 2010
-
uger mod 26 uger i Mermaihd + der kun var indrulleret det halve antal patienter SAMTIDIG med der var ekstra dosis
-
Så der var under halvdelen i hver dosis arm med et studie kun af halv længde. Og når det store studie
-
misser primære endpoint så var det ret nærliggende at det lille også vil gøre det
-
Kronjuvelen hos Neurosearch stråler med nye data http://www.business.dk/biotek/kronjuvelen-hos-neurosearch-straaler-med-nye-data
-
Men ja vi skal sikkert godt ned i morgen
-
Måske nogen skal ud i morgen tidlig...Jeg håbe
det bedste for NS, -
Jeg håber det bedste for NS, men med et knivskrapt FDA tror jeg ikke på casen
-
der er helt sikkert mange der gerne vil ud i panik timen i morgen
-
SW mener du at du slet ikke tror på stoffet eller blot at du ikke tror på det i denne omgang?
-
for engangs skyld bliver tossetimen ikke så tosset ved udsalg af NS i morgen
-
troldmanden - godt spørgsmål. det er muligt, at NS kan arbejde videre med tillægsstudier, men markedet har ikke specielt megen tro på virkso
-
mheden længere, er min personlige overbevisning.
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind