Aktiesnakken — Oktober 2010
-
efter at have set data er jeg stadig i tvivl om modtagelsen idet stort set alle regnede med studiet vil misse det primære endpoint
-
Meeeen den falder jo nok på det. Og så er jeg klar til at gå ind igen
-
det er ihvertfald sjældent at et biotek selskab stiger når de misser primary endpoint
-
jeg tror neuro kan falde en del imorgen
-
ja. Det vil helelr ikke gre mig noget hvis den får smæk og jeg kan samle dem op i 60-70
-
kig i historikken geko¨
-
Ærgeligt for neuro
-
altid vågen
-
neuro står overfor meget store udfordringer nu. Spørgsmålet er om de ikke på sigt skal ud og hente flere penge
-
det her kan jo nok ikke gå på markedet før tidligst 2013?
-
ikke før 2014 hvis de skal afvente resultater af nyt fase 3 studie
-
de vil måske prøve at opnå betinget godkendelse og/eller early acces. Men giver det ikke mere end 10% chance
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind
Da direktøren roste deres fedmestof efter VVUS fik tæsk så tabte jeg alt for dem !