Aktiesnakken — Oktober 2010
-
ja den glemmer jeg aldrig!
-
lang v. ca, 60 og lukket v. ca. 20,-
-
men hvis emissionen var blevet til noget, så havde de scoret kassen og ingen kunne vel tro at jan kunne lande den så hurtigt...
-
men hvormeget drejer det sig om i 70 CH?
-
måske offentliggør jeg listen over features....
-
GdE læsioner er de hvide (sklerotiske) plaques man kan se når man scanner hjernen på sclerosepatienter. Jeg mener ikke man ved hvorfor de opstår, men fund af plaques er en del af diagnosen multipel sclerose(deraf navnet på sygdommen). Desuden er de o
-
Tja, aka det kan være lidt svært at sige. Men lad os antage at det meste fra ABG er shorts samt ca. 50% fra de andre så lander vi vel et ste
-
godaften...
-
lad os nu antage det er 200K, så er det jo ude af verden hurtigere end man kan sige plus...
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind