Aktiesnakken — Oktober 2010
-
nej sentiment er jo meget anderledes nu....så vi skal have en virkelig overraskelse for at komme voldsomt ned
-
jeg står på mit unchanged +10%
-
så går vi op....men det er jo de professionelle du skal overbevise, ikke mig

-
jeg tror en del lige vil tænke en ekstra gang over dagens aftale......
-
den kom så ud af INGENTING....
-
det er helt sikkert....
-
der ligger jo nok en 20-40 point i den alene.....
-
de analyser der må ligge til grund for forward p/e
-
medmindre det altså blot er selskabets egne forventninger man har taget
-
hvis vi skal have et niveauskift i arzerra omsætning, så skal oplysningen om at 66% i klinikkerne vil bruge mere arzerra kombineres med et
-
offlabel salg i andre indikationer, samt en mulig forstoppelse af det hejs med Medicare reimbursement
-
aka - apropos bankudrensning http://bosserne.blogs.business.dk/2010/10/11/kan-vi-nu-forvente-masseudrensninger-i-bankbestyrelser/
-
så iøvrigt at oncologysektionen hos GSK er den eneste sektion der hyrer ovre i US
-
det er sådan nogle enkelt elementer man kan stykke en fantasi sammen af....men næste uge bliver rimeligt spændende. Jeg tror stadig på at
-
det sagtens kan blive et lavere tal end vi forventer fordi der er meget forskel på det medicare laver forstoppelse eller ej
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind