Aktiesnakken — Oktober 2010
-
det er ikke træskoene jeg er bange for, det er mere håndkrogene, og knive og pistoler
-
nårhh:-) træskofolket
-
det er også muligt nu at få hvide træsko sko, med blød bund og snørebånd.. der er knap så meget godaw i
-
pistoler? er det gaspistolerne?
-
bare en joke, at vi arbedjer med knive og pistoler, pistoler er bagenden af en ko, en kølle med ryggen på, kaldes pistol
-
Hvad med Jørgen den Grusomme, er du blevet medlem af BioPorto aktionærforeningen??
-
aha - gaspistoler er ellers forrygende. Husker stadig hvordan min farfar trak mig med til en griseslagtning som 6-årig
-
han glemte lige at gøre opmærksom på, at det måske kunne være lidt voldsomt...
-
he he, den slags sætter sine spor, han mente vel at det var med til at hærde en ung knægt..
-
en skam han ikke kan se hvordan han ødelagde den stakkel...
-
Havde det været i dag, så havde jeg nok fået førtidspension, gratis taxa, efterløn, krisepsykolog og anbringelse på værested på stedet
-
kalvekile... der er noget der hedder en bovkile, isåfald er den placeret lige under skulderbladet
-
fill, nej - jeg venter stadig på at GEN kommer over 400 før jeg går ind i alternative investeringer...
-
Det er sådan verdenen kører rundt Jørgen, ellers kan vi simpelthen ikke få skaffet nok mentals af vejen, og slet ikke få nok i arbejde..
-
....for ikke at glemme min egen børnecheck udbetalt
-
men den gris var fandenbankemig meget død i en ruf!
-
ellers en skam Jørgen,
håbede på at skulle stå hånd i hånd til næste GF, og flotte os med champagne og Hors d'oeuvre
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind