Aktiesnakken — Oktober 2010
-
mmmm. midt i finanslovsforhandlinger....ja.....
-
der er jo ingen familier der fungerer sådan med en toppolitiker
-
sorry guys, jeg vil ikke ødelægge det for jer...men politik er uendeligt mere spændende end det der
-
desværre lever vi en kultur hvor vi skal snakke ned til vores fjernseere.
-
nu har jeg jo arbejdet med politik i mange år, men jeg ser det nu som en bredere tendens til at vi i Danmark systematisk sætte barren ned
-
for hvad vi skal forvente af hinanden
-
derudover ser jeg det som et udtryk for at fritidsmafiaen systematisk forsøger at underminere enerne og karrieremenneskernes valg.
-
ja, det er noget jeg har fundet på. Det handler om den del af eliten (blandt andet i fagbevægelsen) som kaldte Hanne Reintoft for morakker
-
fordi hun vaskede sine klienters tøj i fritiden. Da Danmark er besat af lighedsmageri udgør selvstændige og karrieremenneske et problem for
-
de mennesker der med djævelens vold og magt vil bilde os ind at man kan nå det samme på 37 timer.
-
Det har nu bredt sig i en sådan grad at folk er mere stressede over at planlægge deres fritid end over deres arbejde.
-
Det er så det jeg ser afspejlet i at statsministeren i Borgen skal vises som hun er en almindelig person med almindelige bekymringer om vægt
-
og julegaver
-
men jeg skal nok holde min kæft....jeg bliver bare så provokeret.
-
hvad er en vestas kritiker?En der mener kusen er for høj?Eller at vestas er ineffektive?Eller at vestas ikke kan matche Siemens effektivitet
-
Tror de ser: Borte med Blæsten
-

Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind