Aktiesnakken — Oktober 2010
-
hvis genmab vil fortsætte sin amatøragtige IR så kommer vi til at padle rundt hernede i lang tid og så bliver de købt op og afnoteret og
-
investorerne snydt for en enorm gevinst, som du gud dødeme har fortjent
-
Prøv at kig på den definition af GOD IR jeg har lagt i debatten.
-
den kursdannelse du ser i Genmab er et resultat, ikke af virksomhedens drift eller kliniske resultater, men et resultat af kamikaze IR
-
læg nu mærke til neurosearch, hvor investorerne nu ikke er nervøse for kursen når tesofensine standser
-
det er altså ikke mere end 2 år siden at det var flagskibet for neuro
-
De primer markedet dygtigt. Vi løber lige i en knytnæven syngende halleluja vi har en fabrik
-
jeg holder ikke min kæft ved næste generalforsamling, hvis de ikke tager sig sammen
-
du kan ikke finde et parameter hvor Genmab ikke skulle være mindst 4 gange det værd som neurosearch.
-
Så cost
of shampoo sol, hunde hyl og nederlags fiasko = 75% -
nederlags champagne sorry
-
nope. De er ude af den aktie, og kan ikke få nogen af deres kunder til at købe den. Du har en omsætning på 1,2 mill om dagen nu!
-
It´s a dead duck i den professionelle verden
-
Ingen og jeg mener INGEN køber sig ind i en shampoo sol i 2020
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind