muligvis jeg er slet ikke inde i "sikre"papire. jeg handler selv kun aktier
også jeg - derfor har jeg tabt henved 50 % af PF
detr er et stykke tid til jeg skal på pension. så jeg kan stadig tillade mig at satse. men min mor er lige startet på efterløn
men det er selvfølgelig min egen skyld - har satset forkert, osv - hvilket desværre er let at komme til.
specielt når man bliver grisk og grådig!
ja det kender jeg godt.. jeg er også glad for at geare
men bioporto kan stadig købes til fornuftig pris. gode chancer for at den kommer opad
GEN også en mulighed; men den bevæger sig laaaansomt
vestas kommer også op ; men kan nok vare nogen tid endnu
nej gen er ikke en mulighed,hun købte selv for 50k i kurs 300 for et par år siden. så det kan jeg nok ikke overbevise hende om
Torm tror jeg du skal overveje - den er billig lige nu
ja GEN blev handlet dyrt da den var værdiløs. Nu hvor de reelt har penge i kasse, gider folk ikke være med mere
vestas er også svær. det var min fars yngling. han købte til kurs 250. men vestas er for tiden min yngling.. nej aktier er nok lidt for usit
"Ulven kommer" effekten tror jeg
jeg er helt enig i gen snakken.. den bliver guld værd.. men prøv at fortæl hende det
det er jo det jeg siger - overvej skagen fondene. De skulle være de bedste. Det er lidt kedeligt; men mere sikkert
ok jeg kikker lidt på skagen fonden. og hvad ved i om gebyr ovs. kan dedt betale sig at lave depot hosfx. nordnet eller er det lige så godt
da er det ikke mig du skal spørge - jeg er ikke expert på det felt
ok men tak for din hjælp aligevel... helt enig lave afkast er kedelige..
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld
Log ind