Aktiesnakken — Oktober 2010
-
Det er prestige at købe B&O.. Det er jo lige som når nogle køber en dyr bil...
-
Deres største problem er bare at deres der måske ikke er så meget prestige i at have B&O som der har været..
-
prestige er noget man får, når kvaliteten er på plads. B&O skal være exceptionelle for at beholde deres position. Det er de ikke
-
kan i huske deres telefon?
-
der er prestige i apple ikke i b&o.
-
Det er det jeg siger JV, der er ikke samme prestige ved B&O som der har været...
-
Telefonen blev det ikke noget en fuser?
-
jep - de skal til at gøre ting på en helt anden måde, for at udvikle sig. B&O minder mig meget om motorola
-
Lige som den "bærbar" computer de har været med til at designe nu..
-
Motorola var markedsleder på mobiltelefoner - men man skulle være ingeniør og være uddannet i omkring 3 år for at kunne bruge telefonen
-
de kan slet ikke være med apple committer i størrelsesordnen 3-5 mia dollar i KVARTALET på forskning og design
-
de kunne det hele, men det var ikke anvendeligt på nogen måde.
-
Kunne faktisk godt forestille mig at Apple kunne spinde guld på at lave fladskærme. De laver i forvejen PC-skærme og så stor forskel er der
-
vel heller ikke.
-
humlen i al teknik udviklingen ligger i konvergensen....
-
det er sammenhængen med internettet der bliver alt afgørende i fremtiden
-
og her har google, apple og microsoft bare en fordel fremfor den gamle industri
-
Du får sikkert ret, aka..
-
fladskærme bliver snart en kommiditet lige som PC'en. Det er software, connectivity og anvendelighed, der bliver nøglen
-
det er ufatterligt så hurtigt nokia er blevet smadret....
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind