Aktiesnakken — Oktober 2010
-
i schweizer franc?
-
danmark vil ende som et holdingselskab - og der er ikke meget beskatningsgrundlag i dem
-
og guld?
-
Jeg sidder jo selv med den ligning om det kan betale sig for mig at være iværksætter i danmark. Det kan det ikke med bred margin
-
så cyklede jeg hjem gennem københavn og kiggede på tietgens bygninger og sagde faneme nej jeg bliver fordi jeg holder af danmark
-
det var så lige inden at stalinistisk venstre liberale kom med forslaget om spejling af min harddisk
-
de skal ikke dømmes på hvad de siger - men på hvad de gør
-
og sikke en stinker
-
jeg nægter at være en del af et samfund hvor der ikke er lighed for loven og hvor Hells Angels har bedre retsbeskyttelse end mig
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind