Aktiesnakken — Oktober 2010
-
har siddet med en del af det man kan kalde den politiske elite her til aften
-
der kommer en ny CEO, hvis ikke den licensaftale kommer inden 3 måneder
-
guys....vi bliver nødt til at vise dem vejen til nye danske arbejdspladser...
-
var kontoen tom allerede, siden i er så tidligt hjemme?
-
jeg måtte gå tidligt så jeg ikke sagde noget upassende
-
stram jer an....PI er kun starten.....
-
det tror jeg sgu på.. får somme tider nok af deres ævl, og jeg kan bare trykke på knappen
-
jeg synes det er imponerende så meget energi de bruger på deres intriger
-
og en ting jeg ikke kan tåle, er rødhætte med hendes ævl, uanset hvad, så er hun imod.. og hun kommer sjældent selv med noget brugbart
-
<der er ikke andet for end at vi må finde ud af hvad vi kan bruge PI til og så gøre det.
-
PI you will never walk alone......
-
hvad har du af konkrete tiltag Aka? har du noget i ærmet
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind
