Aktiesnakken — Oktober 2010
-
ikke synderligt, eller.. jo hvis det går godt:-) men i barselsgave da vi fik tvillinger, købte jeg et armbånd, med en dreng og en pige
-
njahh, ville bare finde ud af om jeg havde mulighed for at shorte, men lad os se, det skal prøves senere..
-
jeg tror den kommer til at ligne cimbers børsnotering
-
startede den ikke i 10, og drattede til 3 indenfor et kvartal
-
jo stort set.... og det efter at udbudskursen var skåret fra 20+ og ned til
-
ja.... der er altså nogen der har lagt en kringle
-
jeg mener at der er nogen der skubbet lorten videre
-
REEally?
-
den er svær.. jeg tror hellere de ville være fuldstændiog anonyme i det næste halve år
-
men der er så mange ting der kan komme, det vælter ud af skabet når det først starter
-
altså.. hvad er børsværdien pt. 300 millioner? der er dog en ting der beroliger mig lidt, det er at det bliver svært at finde
-
90%
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind