Aktiesnakken — Oktober 2010
-
den er svær.. jeg tror hellere de ville være fuldstændiog anonyme i det næste halve år
-
men der er så mange ting der kan komme, det vælter ud af skabet når det først starter
-
altså.. hvad er børsværdien pt. 300 millioner? der er dog en ting der beroliger mig lidt, det er at det bliver svært at finde
-
90%
-
jo, det fastholdte hun jo i det statement fra hvor Mayo bakkede op om cut off
-
og på investormødet i struer, så hun mig i øjnene, og fortalte at der var andre aktører på markedet med deres egen udviklede NGAL test, end
-
Abbott og Alere, så der er minimum een spiller vi ikke kender til
-
nej, ikke 300 millioner, for du kan ikke finde 90% lige pt. for 300 mil
-
hun nævnte så godt nok ikke lige hverken roche eller siemens:-)
-
men håber da virkelig ikke at det er Roche, så da hellere at det var dem der udviklede BioPortos
-
du kan finde 70% for 50kr, hvis du er heldig lige pt. det beroliger mig lidt
-
ja
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind