Aktiesnakken — Oktober 2010
-
været nødvendigt at sætte andre aktiviteter på standby
-
mht pandora - free float blev på 10% - ikke sandt?
-
coller, du må regne med at strategiplanen både indeholder en finansiel OG sportslig del
-
og jeg tror nu nok specielt det sportslige mål kommer bag på mange.....
-
den er jo faktisk også todelt, da den BÅDE har taget nationalt OG internationalt med.
-
så 100% af aktierne er blevet handlet i dag!!!
-
Før det er på plads kan man jo ikke ansætte en sportsdirektør...
-
ah - de har da floatet for ca. 10mia kr... så det må være ca. 1/3
-
har bjerregaard en søn mere på 1.år på handelsskolen? (i så fald kunne han jo nok godt have lavet den)
-
specielt afslutningen må siges at være betagende....alt deres standby krævende arbejde i bestyrelsen har jo udmøntet sig i at man vil
-
igangsætte et fremtidsorienteret udviklingsarbejde
-
(det var iøvrigt ikke min intention at svine handelsskolen..... er jo selv et produkt... eller mange på samme af den)
-
åh ja - free flot på 35,7% eks overallokeringsretten
-
coller og dermed en sviner....
-
-
det bliver AB. Lyngby og BKA jo nok lidt kede af...
-
så der er "kun" handlet en tredjedel af alle udstedte aktier...
-
ja jeg solgte igår, nu skal der nok også en emission til http://borsen.dk/nyheder/investor/artikel/1/192713/broendby-aktien_mod_nye_dybder.h
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind