Aktiesnakken — Oktober 2010
-
overvåge uden dommertilladelse for alle forbrydelser også ikke skattemæssige bare fordi man er virksomhed
-
men Legarth er jo en stjernestalinist
-
så det er svært at sige hvem der i værst i Politbureauet
-
der er værst...
-
jamen prøv at hør: det går ikke...!!!
-
vi er jo for fanden på vej til at blive et stalinistisk samfund uden retssikkerhed fordi vi bliver lullet i søvn af velfærds snik snak
-
det er en skandale....jeg er så forarget....
-
men hvis løsningen er at de stærke skal dopes med rohypnol, så er det altså et samfund jeg ikke vil være en del af
-
og så kommer det fra en venstre regering. Det er en skandale.....ggrrrrrr
-
nej, du foretrækker vel zinfandel fremfor råhypnol aka?
-
i det mindste vil jeg have melankolien og weltschmertzen med
-
hvad med vores Ip rettigheder. hvad siger jeg til de udenlandske investorer når de spørger om andre har min kildekode?
-
vil Skat kompensere PI 100 millioner kroner for det?
-
så siger du at den ligger på en computer hos skat.... som er blevet stjålet
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind