Aktiesnakken — Oktober 2010
-
hej fas....det er måske fordi du har registreret app´en under et andet brugernavn
-
går ind under indstillinger, der ligger PI app´en og ret brugernavn og password
-
og iøvrigt flot af AP!!!!
-
hvad sker der med capi? 500k i bud i luk
-
ah ok... blot normal manipulation...det er rykket ned igen.
-
som vi kender og holder af den....
-
40k handlet i genmab, definitionen på god ir......
-
tja.. det er sørgeligt, Genmab slog BioPorto idag, det går da fremad:-)
-
kort om finanser fra L/S: https://www.lsb.dk/lsb/content/investering/investeringsnyt/oekonomi/20101004val.pdf
-
Genmab kan jo også have en god dag:-)
-
sørgeligt -
kl. 18 fjernes den, hvis du endnu ikke har hørt den: http://ekstrabladet.tv/flash/article1423786.ece
-
de lever da op til deres tilnavn....det konservastive ferieparti. Hold kæft hvor er det malplaceret
-
jeg ved slet ikke hvad man skal sige om det.....landet er i krise, de er på ferie hele tiden og så laver de revy ovenpå at hun måske
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind
Manglede et "d"