Aktiesnakken — Oktober 2010
-
ja det var dejligt. Nu mener jeg at jeg har valgt side.....der var ikke meget økonomi i det
-
hahaha
-
er der nogen, der har lagt mærke til det sidste erhvervsvenlige initiativ fra "
Skat" -
er de stive, høje, eller bare rå-baske derinde?
-
det fede er at de har adgang uden dommerkendelse
-
under den skattekontrolloven fra årtusindskiftet
-
det siger sig selv....
-
men det er en sød bitter ironi at en venstre minister foreslår det....det giver mig en fantastisk følelse....at være i fængsel uden tremmer
-
under risiko for at jeg overvurderer intelligencen hos Troels Lund og folkene i skat - hvad fanden sker der i hovederne på dem!!!?
-
individers retssikkerhed har i mange år været et ikke tema for de politiske partier. Staten rykker ind i alle partiprogrammer
-
-
det er jo iøvrigt staten der er største bidrag yder til partierne....så det........
-
hvordan skal man kunne forsvare overfor sine aktionærer at man driver forretning under de vilkår?
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind